Hej alle - jeg har det samme problem som så mange andre: De dumme korrespondanceafbrydere driller
Jeg har en lang gang med loftslampe i midten og afbryder i hver ende af gangen. Den ene afbryder var en gammel afbryder+dæmper. Nu vil jeg gerne have pillet dæmperen ud, så der er korrespondance afbryder med fjeder i hver ende af gange
Gammel afbryder med korrespondance og dæmper:
Gammel afbryder med fjeder:
Nyindkøbt korrespondanceafbryder, som jeg bruge i begge ender (tror jeg?)
Kan nogle kloge hoveder herinde guide mig?