Vådrumsmembran 3 kvm bad+toilet

Til folk som følger sagaen,så er jeg nu nået til en diskussion med maler om hvad der var aftalt omkring HVORNÅR de skulle male. Jeg troede, fordi jeg skrev og bad om det, og tidligere havde udtrykt at andet ikke gav mening,  at de ville stoppe når der var spartlet og sat filt op.  Men de nåede at ligge første lag på før jeg sagde holdt stop. I det meste af lejligheden er der ikke rigtig klar til maling, men særligt i bad....

SPØRGSMÅLET: Der skal vel vådrumsmembran i hele rummet kva størrelsen(3kvm), undtaget loft ,selvom der er lukket kabine i den ene halvdel? Se billeder, hvor jeg har ridset op til fliser fordi maler ville vide hvor der ikke skulle fuldspartles, og de har så malet efter samme streger. Vægge er vådrumsgips.
Til folk som følger sagaen,så er jeg nu nået til... Vis hele indlægget
11 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Ja, vådrumsmembran over det hele.
Jeg gjorde det også selvom mit badeværelse var over 3 m².

Vådrumsmembranen er trods alt en ret lille del af et badeværelsesprojekt. Og så  skal man ikke være bekymret hvis man en dag får lyst til at spule sin cykel i badeværelset eller sådan noget.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også