Hvad laver min nabo om natten?

Hvad tror i min nabo laver om natten? Hun har en besynderlig adfærd.

Hun forlader som regel sin bopøl ca kl 06:30 ca (er naturligvis dygtig til at SMÆKKE med sin dør, så alle der sover i nærheden vågner)

Kommer så typisk hjem ved 14-15 tiden, hvilket passer meget godt med at hun passer et job af en art.

Det sjove begynder først efter kl 22 hvor alle undtagen døgntanken i nærheden er åben. Og umiddelbart ville jeg tænke nå hun har vel bare lyst til noget slik, eller har glemt at købe smøger fx. men det er HVER dag.

Men så sker det også senere på natten typisk omkring kl 3 så hører jeg hendes dør smække igen? Og SÅ lang tid tager det ikke at gå på tanken efter chips, cola øl eller smøger.

Den eneste forklaring jeg umiddelbart kan komme på er at hun har 2 kærester. En i dagtimerne og en i nattetimerne?

Ja i bund og grund rager det ikke mig, men den slags adfærdsmøstre ligger man mærke til når man bor i en boligblok ;)

Og hvis ingen skal vide det ville jeg nok gøre mere ud af at "liste mig ud" og hjem" i stedet for at smadre døren så hård i at glasene i mine køkkenskabe klirrer.

Af samme grund forstyrrer hende natlige aktiviteter min nattesøvn.

Jeg kender hende ikke udover navnet på døren, så ved ikke om hun virkeligt 2 gange på samme aften/nat kan mangler smøger, men noget virker mistænkeligt.

Især fordi jeg som ung selv i ca 3 mdr prøvede at have 2 kærester på en gang, og de måtte absolut intet vide om hinanden, og godt nok boede de i hver sin by, men lige at sørge for at passe begge ind i kalenderen uden de nogensinde møder hinanden var i sig selv svært, og der tog jeg også natten i brug ;)
9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Du kan vel være ligeglad. 
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Ja i princippet.

Især hvis hun i det mindste gad lukke sin dør stille og roligt, i stedet for at "smadre den i" så hun vækker halvdelen af opgangen, herunder også små børn!

Om hun har en elsker er jeg i sig selv ligeglad med ja ;)

Men det kunne jo være forklaringen på denne "natlige aktivitet"
Nej - ikke i princippet, men i praksis. Du kunne bare nøjes med bede hende om ikke at smække med døren.
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Så enkelt er det bare ikke.

Hun  er samtidigt typen som mener det er i orden at sætte en slagboremaskine i væggen indtil mig kl 8 en søndag morgen, alene fordi det ikke er specifikt forbudt.

Tror hun har boret flere hundrede huller nu. Væggen i sig selv forstærker effekten så hele væggen virke  som en stor højtaler-membran, ikke lige det man ønsker kl 8 søndag morgen.

Ovenstående var bare eksmpel på "afvigende adfærd".

Skal jeg endelig lave noget som uungåeligt vil larme (fx slå søm i) så venter jeg til mindst kl 10 og gerne på hverdage, da de fleste er både på job eller børn er i skole eller børnehave for at forstyrre mindst muligt.
Du kan jo vælge at følge efter hende når hun forlader huset og se hvad hun laver, for at se om hun har flere venner.
Men i bund og grund rager det jo ikke dig hvad hun laver, og på hvilke tider hun er hjemme eller ude.

MHT larmen så vil dialog altid være den bedste løsning. Inviter hende ind på en kop kaffe og tal med hende om at det genere dig når hun smækker med døren. Måske er hun slet ikke klar over hvor meget det larmer og er til at tale med. Under alle omstendigheder er dialog den eneste farbare vej frem, for mudderkastning har aldrig hjulpet nogen eller noget.  

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Annonce
Ja det rager jo sådan set ikke mig hvad hun laver om natten, eller hvornår eller hvorfor hun forlader sin bopøl. Forfølge hende for at se hvor hun går hen, så er man vist stalker gg.

Til det andet. Så er det lige et Twist på det.
Hun er nemlig ikke kun min nabo, hun er også formand for "beboerforeningen" eller hvad det hedder. Så tænker at netop hende skal jeg nok ikke brokke mig for meget over, ås kan helvede blive hedt for mig / måske smidt ud ?

Derfor jegt "træder"ekstremt varsomt".

Hun var dog ikke selv langsom til da jeg flyttede ind at klage over støj som nu engang ikke kan undgås når man flytter og samler møbler osv.

På den a nden side er der to teenagepiger og de elsker at TRAMPE - eller de kalder det nok danse. I al fald så meget at deres underbo en dag kom op og skældte dem helt vildt ud. Lige før det udviklede sig til vold.

Så det er heller ikke en løsning - at skælde ud. For pigerne danser endnu ;/

MAn er aldrig i tvivl om de er hjemme. De kan nemlig ikke rent fysisk gøre sig klar til skole, spise morgenmad og andre normale ting uden at TRAMPE i gulvet i mens ! GRRR....

Og når de så kommer hjem igen om eftermiddagen så er det det samme igen, nu bare med endnu mere TRAMP I gulvet! Forstår sgu godt ham der bor lige unders frustration. Giv for helvede de unger en Ipad eller en Playstaytion, og hvis de så gerne vil være fysisk aktive, jamen så send dem ud og løbe en tur, eller vi har en legeplads nede foran bygningen hvor de kan hoppe og danse og synge lige så tosset de vil ;)

Kunne det tænkes, at det er DIN adfærd, der provokerer damen til at være voldsom? Du har jo før beskrevet, hvorledes du har afføring og urin stående på gulvet i din bolig. Det kunne jo være at stanken fra disse artefakter generer hende, og hun på den måde vil gøre opmærksom på sin misnøje. Eller er det dine hjemmesygeplejersker, der formentlig kommer flere gange døgnet rundt, når du angiveligt er i palliativ behandling, der larmer, så hun vil "hævne" sig?


Med venlig hilsen
ktm

 

Seriøst. Nu har du da snart ramt bunden i forhold til mærkelige indlæg..

Mvh. Christian M
 

Christian M skrev den 08-11-2021 13:06:57

Seriøst. Nu har du da snart ramt bunden i forhold til mærkelige indlæg..

 Tænkte det samme.. Og så alligevel når man ser på historikken så ville det ikke undre mig, at vi kan komme endnu dybere ned ;o/


Med venlig GDS hilsen Mads

P.S. Har ingen håndværksmæssig uddannelse

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis