Spot

Beklager på forhånd, hvis jeg kommer til at bombe gruppen med spørgsmål det næste stykke tid.
Vi har lige modtaget nøglerne til vores eget hus.
Der er monteret spot i køkken alrum, entre og badeværelse, men man har valgt at bruge 3 forskellige spot, (altså der er ikke udskiftet til en tilsvarende når en pære er sprunget) så jeg overvejer at tage alle spot ud i køkken alrum, og bruge dem der duer til at sikre ens spot i entre og badeværelse, og så sætte nogle smart spot i i køkken/alrum, den type der kan dæmpes og skifte farve via app. Men hvad er jeres erfaringer med dem? Kan se der findes et hav af forskellige så hvilke skal man kigge efter? Det er GU10 spot.
Prisen er selvfølgelig en væsentlig faktor, men også brugerfladen på appen, god spredning, godt lys, farveskift (RGB) kommer vi formentlig aldrig til at bruge, men nogle af dem har flere forskellige slags hvid, så man eks kan skifte imellem kold hvid, normal hvid og varm hvid, det synes jeg er super smart og funktionelt. Endnu bedre vil det være hvis vi kan opdele dem i flere grupper så jeg eks kan have en type hvid i stuen og en anden over køkkenbordet.
Nogen der har erfaringer med hvilke pære jeg skal gå efter så?
1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind