Valgplakater igen-igen

De eneste der hænger plakater op i træer og vejskilte er.....
- politikere
- cirkus

Ikke fordi man på nogen måde kan sammenligne de to grupper, meen...
begge steder er der pauseklovne, lineartister, "stærke mænd", dromedarer, dresserede, abekatte, hestepiger, osv. 

(fortsæt selv listen)

Træd ikke på mine ledninger :o)
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
bobenontot skrev den 02-11-2021 19:10:21

De eneste der hænger plakater op i træer og vejskilte er.....
- politikere
- cirkus

Ikke fordi man på nogen måde kan sammenligne de to grupper, meen...
begge steder er der pauseklovne, lineartister, "stærke mænd", dromedarer, dresserede, abekatte, hestepiger, osv.

(fortsæt selv listen)

Nu er det jo dig selv der bestemmer hvem der skal hænge til skue i politiker kategorien. Det er nemt at brokke sig men hvis du ikke er tilfreds med det udvalg af politikere der er nu må du jo selv gøre noget for at få nogle politikere du mener er bedre til at repræsentere dig opstillet og valgt ind.

Det er det der kaldes demokrati.
Frank Chr. skrev den 02-11-2021 19:27:58

Ja jeg synes dæleme heller ikke de plakatskove pynter, jeg så det gerne afviklet (forbudt).

 Så skal vi jo bare have politikerne til at vedtage, at valgplakter skal forbydes. Jeg er bange for, at DET er op af bakke.   


Træd ikke på mine ledninger :o)
Hensan skrev den 02-11-2021 19:17:28

Nu er det jo dig selv der bestemmer hvem der skal hænge til skue i politiker kategorien. Det er nemt at brokke sig men hvis du ikke er tilfreds med det udvalg af politikere der er nu må du jo selv gøre noget for at få nogle politikere du mener er bedre til at repræsentere dig opstillet og valgt ind.

Det er det der kaldes demokrati.

 Så-så, godt ord igen.   

Jeg mødte for en del år siden en "rigtig politiker" (dengang amterne eksisterede). Jeg fik et positivt indtryk, af et interesseret og lyttende menneske - og vi havde en god drøftelse af "behandlingsgarantien".

Træd ikke på mine ledninger :o)
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis