Må jeg bygge en åben trailer om til en lukket trailer. Hvordan?

Jeg har bygget en lukket kasse ovenpå en almindelig åben trailer.
Så vidt jeg har forstået , så må man ikke lave en fastmonteret kasse ovenpå en åben trailer, men den samme kasse må man gerne køre med, hvis den i stedet er fastspændt med eksempelvis spænde stropper.Sålænge den holder sig indenfor den rigtige vægt og de rigtige mål.
Er det rigtigt forstået?
Er der andet jeg skal tage hensyn til?
8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Ja den skulle være ok (er den fastmonteret skal traileren vejes om, og synes)
Du skal bare sikre dig at du holder dig inden for trailerens max vægt.
En presenningsruf ville ikke veje så meget...

Vi prøver igen, i morgen --
Du kan låne en flytte-trailer gratis på de fleste større tankstationer, så bare af nysgeriighed, hvad skal du så med et gammelt haveskur på en ellers åben trailer?

Men du har ret så længe den er surret med fx spændestropper, så er det gods på traileren og ikke "en del af traileren".

Men god stil med Alufælge på gammel trailer BTW ;)
Pil propperne ud af hjørnestolperne og sæt 30x30 firkanterne ned. Det er dine hjørnestolper. Fæstn huset dem og det er lovligt.
Tak for de gode svar
zigzag, traileren kan åbnes i alle sider. Den skal bruges til at sælge kaffe og pandekager fra😃
Ok salghvogn til kaffe og pandelager. tak for tilbagemeldling gg ;)=
Annonce
Zigzag skrev den 03-11-2021 00:05:13

Ok salghvogn til kaffe og pandelager. tak for tilbagemeldling gg ;)=

salgsvogn hvor høj er den for den virker ikke speciel stor

formoder når du sælger fødevarer du har styr på flg :

https://www.foedevarestyrelsen.dk/Selvbetjening/Guides/Sider/Salg-af-mad-fra-cykel.aspx

Ja jeg ville ikke gide stå på den trailer og sælge kaffe og pandekager gg.

Ville nok finde en gammel campingvogn eller lign og bygge om så / skære hul i siden osv.

Men ok der er også små børn som sælger lemonade ved vejen blot med en taburet og en sparegris ;)
Hej Jetdirect og zigzag.
Planen er at åbne lågerne og have maskinerne stående inde i traileren, mens sælgeren står på jorden, udenfor. Fra mine andre vogne har jeg bedst erfaring med som sælger, at stå i øjenhøjde med kunderne.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis