Halloween = fastelavn om efteråret

Det er jo halloween i aften. Mere eller mindre udklædte børn render rundt og tigger slik, tit fulgt at "en forældre" i passende afstand!
Jamen, der går ingen skår i mig, selv om jeg ofte glemmer at købe det mere eller mindre lødige slik, som lanceres samtidig med billige kostumer syet i Kina, Asien eller andre steder langt fra DK. Så den står på en dåsesodavand i stedet.
Det virker som om, at det bare er en gang ekstra fastelavn, flyttet til efteråret, så butikkerne kan sælge slik og kostumer én gang til.   

Træd ikke på mine ledninger :o)
Det er jo halloween i aften. Mere eller mindre... Vis hele indlægget
17 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Den eneste ad de dage jeg "fejrer" er hvis jeg kan score noget nyt hardware billigt på Black friday. Ellers er jeg pisseligelgade med resten gg.

Gav ikke engang min kæreste blomster på en Valentines day (men til andre damer) - hov det sidste sagde jeg ikke ;)
HAha ja J-dag er jeg så fan af, men findes den så i Amerika ?
Men P dagen ( påskebryg ) kom manger år  før J dagen , det var dengang alkohol % var oppe  på  7- 8 eller mere , de gode gamle dage .......


Mvh S.H.
Hvorfor udsætte noget til i morgen , hvis man kan få andre til at lave det idag............
Hvem gider industrielt øl-sjask.. ikke jeg.. næ.. her i min hjemby har vi vores helt egen gode stærke bryg året rundt, som ingen andre øller når til sokkeholderne.   
Annonce
Jaja pralerøv ;)
Zigzag skrev den 02-11-2021 18:32:20

Jaja pralerøv ;)

 

  
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis