Whiteboard af god kvalitet i 150x50 cm

Hej
Ved ikke, om dette er det rette forum.
Men hvor finder jeg et Whiteboard af god kvalitet i 150x50 cm? Det må meget gerne være magnetisk. Men det er vigtigt, at det er af god kvalitet. Jeg orker ikke sådan noget, hvor det ikke er til at viske skriften ud.

Det må gerne være længere end 150 cm, men skal være mellem 45-50cm bredt.
Skal man helst gå efter noget keramisk? Kan man få noget der både har keramisk overflade og noget jern bagved, så det også duer til magneter?

Hej Ved ikke, om dette er det rette forum. Men... Vis hele indlægget
12 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
BOFH skrev den 01-11-2021 08:21:21

Enig i at det nok er mere skrøbeligt - men det er jo kun i det tidsrum der går indtil den er hængt op.

Ift at viske ud og få tavlen helt ren er glas det ultimative - der er masser af mødelokaler i erhvervsmæssig sammenhæng hvor der er skillevægge af glas der dublerer som whiteboard, glas har den fordel at det tåler alle opløsningsmidler - f.ex hvis der lige havde sneget sig en permatusch ind i bunken.

/BOFH

OK. Jamen så er det nok sådan en, jeg skal gå efter.

Jeg kan se, at den endda er magnetisk. Det er jo perfekt. Er lidt spændt på, hvordan den monteres. Om den evt. skal klæbes op...
Lige et spørgsmål her:

Nu den er af glas, kunne man så ikke i princippet bare købe et "full body" billigt spejl, og montere fx på en væg? - ved godt det ikke ville være magnetisk så, men kunne lige så fint bruse som Whiteboard tavle ellers (skrive på osv)?
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis