Whiteboard af god kvalitet i 150x50 cm

Hej
Ved ikke, om dette er det rette forum.
Men hvor finder jeg et Whiteboard af god kvalitet i 150x50 cm? Det må meget gerne være magnetisk. Men det er vigtigt, at det er af god kvalitet. Jeg orker ikke sådan noget, hvor det ikke er til at viske skriften ud.

Det må gerne være længere end 150 cm, men skal være mellem 45-50cm bredt.
Skal man helst gå efter noget keramisk? Kan man få noget der både har keramisk overflade og noget jern bagved, så det også duer til magneter?

12 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
S. Fabrin skrev den 31-10-2021 01:05:44

Prøv at følge dette link
Whiteboard

Hej. Jeg har forsøgt at følge linket. Jeg kan se masser af whiteboards, men ingen som er 150x50cm. Kigger jeg det forkerte sted? Har du evt. et produktnummer eller et direkte link?

Du kunne google ordet whitebord. Jeg har kun taget et eksempel. Jeg har ikke søgt efter et på dine mål, det overlader jeg til dig.

fase
S. Fabrin skrev den 31-10-2021 12:36:10

Du kunne google ordet whitebord. Jeg har kun taget et eksempel. Jeg har ikke søgt efter et på dine mål, det overlader jeg til dig.

Øh. Har du læst mit spørgsmål?

Jeg kan godt finde ud af at søge på whiteboard og finde forhandlere af whiteboards.
Problemet er jo netop at finde et whiteboard i 150x50cm. Dét er ikke så nemt som at Google whiteboard.

Jeg hører gerne fra folk der har viden eller erfaringer om emnet.
Hej Lennart
sådan noget som denne? 50x150
der er nok noget med ophænget du skal lave da den er beregnet til lodret ophæng
mvh
Mini Me
Annonce
Helt ærligt Lennart du kan vel lige så godt bruge tiden til at søge efter det ud skal bruge, som andre skal søge for dig. Jeg troede faktisk at du ikke vidste, hvad du skulle søge efter. Det er jeg klar over nu, og du har også fået et link

fase
S. Fabrin skrev den 31-10-2021 17:02:48

Helt ærligt Lennart du kan vel lige så godt bruge tiden til at søge efter det ud skal bruge, som andre skal søge for dig. Jeg troede faktisk at du ikke vidste, hvad du skulle søge efter. Det er jeg klar over nu, og du har også fået et link

Jeg har netop brugt en del tid på at lede og søge men desværre uden held. Desuden spørger jeg jo, om der er nogen med viden og erfaring om emnet. Hvis du ikke har viden, erfaring eller interesse, så behøver du ikke læse med eller svare. Det er helt frivilligt.

Mini Me skrev den 31-10-2021 16:26:47

Hej Lennart
sådan noget som denne? 50x150
der er nok noget med ophænget du skal lave da den er beregnet til lodret ophæng
mvh
Mini Me

Hej, det er netop en lodret ophængt jeg skal bruge, så den kunne være rigtig fin.

Den er dog lavet af glas. Jeg ved ikke, hvor godt det er... Jeg tænker, at det må være lidt skrøbeligt. Har du nogen erfaring med glas-whiteboards? Er det lige så gode at skrive på? Og lige så nemme at viske ud på?

Hej Lennart

vi har 2 små fra Bilka som vi har brugt til indkøbsseddel, madplan og andre noter, de fungere udmærket vi tørrer dem rene med køkkenrulle.

mvh
Mini Me
LennartBertelsen skrev den 31-10-2021 22:21:11

Hej, det er netop en lodret ophængt jeg skal bruge, så den kunne være rigtig fin.

Den er dog lavet af glas. Jeg ved ikke, hvor godt det er... Jeg tænker, at det må være lidt skrøbeligt. Har du nogen erfaring med glas-whiteboards? Er det lige så gode at skrive på? Og lige så nemme at viske ud på?

Enig i at det nok er mere skrøbeligt - men det er jo kun i det tidsrum der går indtil den er hængt op.

Ift at viske ud og få tavlen helt ren er glas det ultimative - der er masser af mødelokaler i erhvervsmæssig sammenhæng hvor der er skillevægge af glas der dublerer som whiteboard, glas har den fordel at det tåler alle opløsningsmidler - f.ex hvis der lige havde sneget sig en permatusch ind i bunken.

/BOFH

Giv mig min kop kaffe og et serverrum!

Der er yderligere 2 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis