Filt på gipsvægge

Hey folkens  - min maler er i gang med at fuldspartle og sætte filt op. Han tager kontakt og siger at han kan  se han ikke har noteret at tilbudet "selvfølgelig " kun er med filt på gipsvægge og lofter, hvilket er cirka halvdelen af væggene. Hvorfor ville man ikke sætte papir på de pudsede vægge? Er bekymret for om det simpelthen handler om at han føler han har lagt tilbudet for lavt og vil skære nogle timer af. 
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Man gør det vel netop for at få samme struktur på alle vægge, så det lyder underligt hvis han mener det ikke skulle være med.
Hvad står der præcis i tilbuddet?

 

"Filt loft og væg"
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
NFB skrev den 30-10-2021 23:05:48

"Filt loft og væg"

 Og hvad er det så maleren ikke kan forstå?


fase
Altså så kan jeg godt forstå at maleren ikke tænker at der skal filt på en pudset væg. Det ville i min optik vare et kæmpe arbejde at spartle en pudset væg op til filt. bare tænk på hvor lidt fejl i spartelarbejdet på gips som omgående ses når filten kommer op.

Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
S. Fabrin skrev den 31-10-2021 01:19:07

 Og hvad er det så maleren ikke kan forstå?

 De har kørt filt på 1 rum ud af 3, og i de to andre rum har de kun filt på gipsplader så skillevægge og én enkelt rørskjuler. Gang,køkken og ydre vægge har ikke filt,men det er i de samme områder at nævnte skillevægge går. Alt loft har filt


LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Annonce
Det er ikke det store problem at spartle en pudset væg op, men det bliver nok en kamp at få ham til det uden at skulle betale ekstra :/ Personligt ville jeg have det på alle vægge for at have samme struktur, men det er kun dig der kan afgøre om det er ok uden, på de andre vægge eller om du gider tage kampen.

 

Har han spartlet de pudsede vægge? 

Kort- og landmålingstekniker

Tidl. Bygningsmaler
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også