Lim/klæber til plastfolie, der skal monteres på hård overflade

Jeg har noget plastfolie, som jeg skal have klæbet fast til et LED lyspanel for at ændre farvetemperaturen. Det vil sige, at det er plastfolie, som jeg skal have klæbet imod hård plast.
Jeg søger ret beset en klæber, som den der er på almindelig "klar pakketape", som jeg skal have "på min folie".
Jeg tænker at jeg skal have fat i noget spraylim, men er i tvivl om hvad jeg skal bruge.
Da det skal påklæbes nogle LED lyspaneler bliver det ikke særligt varmt, - men det skal være transparent og fuldklæbende.
Ideelt tænker jeg, at jeg kan tage mit foliestykke, spraye lim på, og montere som al anden klæbefolie, - men hvordan får jeg klæberen/limen på - og hvad skal jeg bruge?
Gode råd og erfaringer søges!
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
køb en folie der er beregnet til det
at lime det selv kan du være sikker på går galt
Det er desværre ikke en option at købe folien med lim. Der er tale om en farvetemperaturændrende folie; fra kelvin 3000 til 2500, der gør koldt LED lys varmt. Jeg har ikke kunnet finde den med klæb, så jeg skal have fundet den rette løsning med klæber.
3M har masser af spray lim typer til alt muligt. til plastik, til papir osv.
De har også transparent dobbeltklæbende tape. men det er måske lidt svært ikke at få luftlommer under tapen. 
https://www.3mdanmark.dk/3M/da_DK/p/d/v000090527/
Var det ikke nemmere at skife LED til den rigtige "farve" ?

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis