Cisternlåg på Clara toilet

Hej,

 jeg vil gerne afmontere låget fra mit Clara wc. men kan ikke lige se hvordan. Det kan selvfølgelig

være, at forskruningen er irret fast.

Der har tidligere været en tråd omkring Clara problemer, men ingen forklaring, hvordan man

afmonterer låget.

Håber der er en der kan hjælpe.

Vh. Ray.
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Har du pillet knapperne af ?
Så vil jeg mene den blanke ring kan skrues af..




Vi prøver igen, i morgen --
Tak for svarene.

Jeg har taget knapperne af men hele arrangementet nedunder drejer med omløberen.

Nu er de to tapper til knapperne faldet helt ned i cisternen  , så må jeg bare dreje, og

se, hvad der først giver sig. Det er vist plastik det hele.

Jeg melder tilbage, når jeg ved mere.

Igen, tak for hjælpen.

Vh. Ray.
Hej - jeg er ny på tråden (ikke løs) - men jeg vil gerne - meget nøje - have hjælp til at tage toppen af vort Clara toilet. Skal knapperne tages ud først? - og hvordan? (Jeg fornemmer, at den lille knap skal presses ned, hvorefter den store knap skal lirkes op. Er den lille knap så også løs?)

Noget halt andet: Kan man ikke købe et helt nyt universal-garniture og skifte hele molevitten?
Håber nogen kan hjælpe.
Robert31 
Hej, jeg fandt ud af, at den udvendige forkromede krans skal drejes af med fingrene. Den er lavet af plastik, men kan alligevel sidde så fast, at man drejer hele knapanordningen med. Jeg lirkede kransen frem og tilbage, og samtidig sprøjtede silikone ind under kransen, indtil den kunne dreje frit. Så kan mand fjerne låget og undersøge " mekanikken " !
Held og lykke  
Melgump.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis