I forbindelse med at jeg fik lavet nyt badeværelse (ikke bestilt af meget ville gladeligt have beholdt det gamle med badekar), men så er der dukket et rør op som går ca 80 cm over gulvet.
Kan jeg godt antage at det er et afløbsrør til en evt vaskemaskine?
Det bare fordi min vaskemaskine er helt manuel, er stort set kun en beholder med en motor i der drejer rundt gg.
Således ryger vaskevandet også bare ud i brusekabinen/culvafløbet når man har vasket, jeg kan ikke pumpe det derop.
Faktisk er der slet ikke rent fysisk plads til en alm vaskemaskine, medmindre man vil sidde ovenpå den og bade eller lign gg. Ligeledes er der heller ikke strømtilslutning udover til fx en shaver eller hårtørrer fx, men det er på den anden side af badeværelset.
Så hvad er det rør mon tiltænkt til?
Bare inden jeg hælder opvaskevand i og ser om det ender nede hos underboen eller hvad *gg*;)