Damprenser, må jeg ?

JEg har købt mig en Kærcher Damprenser bare deres mindste model på 3 bar.

Foreløbig har den været god til at få fliserne, og erdda fugerne på badeværleseet pæne igen.

Nu har den også fået i entreen, og det bliver også pænt flot igen.

Mit soærgsmål er så : tør jeg sætte den på vægene helt generelt? eller fælger malingen så med af ?

Det er en lejebolig så jeg aner ikke hvad den er malet med før, men tænker at man nok ikke bruger "billigtlort" i sådanne lejligheder. ?

Så ja - kan jeg bare "dampe løs", og er der noget jeg skal være særligt opmærksom på ellers med sådan en ?
JEg har købt mig en Kærcher Damprenser bare deres... Vis hele indlægget
11 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Det tror jeg faktisk en af mine naboer gjorde for ikke så længe siden. Det startede med lyden af en kompressor, og "pustelyden" når man blæser, og jævnlige start "stop" af kompressoren. Startende kl 06.30 om morgenen og det meste af dagen. Dog med middagspause....

Jeg vil helst ikke gøre mig upopulær i opgangen med den slags "tortur". Ved næsten ikke hvad der er værst, det eller en flok teenage og/eller småbørn - han har begge dele ;) Men især fordi min nabo på den anden side også elsker at lege med boremaskine og hun er et eller andet fremtrædende, sådan noget "formand i beboerforeningen" eller sådan noget, så hun kan evt påvirke om jeg skal smides ud ;) Så hende vil jeg ikke brokke mig alt for meget over ;)

Men ellers har du helt ret...

Opgave afrim fryser:

Løsning: en Isbryder, eller sådan en (jeg har glemt  hvad hedder) man bryder fx veje op med. !
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også