Hej Lav-det-selv Forum. Jeg står i en lille knibe i forbindelse med ophæng af loftlampe i min entré. Jeg har sådan nogenlunde styr på hvordan at koble til lamper, og har gjort det før, men denne vil bare ikke samarbejde. Der hænger et lampeudtag på væggen, højt op mot loftet, hvor der er fire koblinger. Jeg har forsøgt alle sammen, men ingen af dem giver noget lys. Der er forøvrigt nogle gamle kabler i to af dem, hvor jeg ikke ved hvad de bruges til eller om de overhovedet er i funktion. Der er kun et udtag og en bryder der kan passe, så jeg kan ikke forstå andet en at det skal være de rigtige. Er det nogen der umiddelbart kan se hvad der er galt, eller hvordan de to (rød og blå) kabler skal kobles til dette udtag?
Mvh,
BenedicteR.
Mvh BenedicteR.