Hej,jeg skal sætte op en ny lampe, men har ikke rigtig forstand på belysning. Jeg bor i en lidt ældre lejlighed, så beklager det grumme billede. Jeg har prøvet at se på forskellige guides og hjælpe artikler, men de henviser altid til M1/M2, på mit lampeudtag er der ingen M1, derfor ved jeg ikke hvor jeg skal placere den brune ledning. (De ledninger som er sat i er ikke mine, det er første gang jeg åbner for dette dæksel.)
Tak for forhand!