Jeg er ny til lampeudtag, kan nogen hjælpe?

Hej,jeg skal sætte op en ny lampe, men har ikke rigtig forstand på belysning. Jeg bor i en lidt ældre lejlighed, så beklager det grumme billede. Jeg har prøvet at se på forskellige guides og hjælpe artikler, men de henviser altid til M1/M2, på mit lampeudtag er der ingen M1, derfor ved jeg ikke hvor jeg skal placere den brune ledning. (De ledninger som er sat i er ikke mine, det er første gang jeg åbner for dette dæksel.)

Tak for forhand!
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Den blå fra lampen forbindes til klemmen med blå ledninger. Brun i lampen forbindes til klemmen med den sorte ledning.
Det er meningen, at ledningerne fra lampen forbindes i hullerne med de små skruer.

fase
S. Fabrin skrev den 23-10-2021 12:56:29

Den blå fra lampen forbindes til klemmen med blå ledninger. Brun i lampen forbindes til klemmen med den sorte ledning.
Det er meningen, at ledningerne fra lampen forbindes i hullerne med de små skruer.

 Så jeg skal placere dem i de små huller og lade de andre ledninger være som de er?

Ja, lige præcis.

fase
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis