windows 10 kamera kan kun optage 3 timer

Hej findes der en anden gratis kamera app hvor man kan optage mere end 3 timer?
8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Har du kigget på hvor store dine videofiler er? Måske er problemet der.

Hej det er windows 10 ntsf tror jeg det hedder,jeg kan max optage 3 timer en form for begrænsning,så hvis der fantes et gratis program jeg kan installere til mit kamera på min bærbar hvor jeg kan optage flere timer på en gang ville det være super.
Hvilket program bruger du til dine optagelser?


Kurt B. Andersen
Windows kamera app har en begrænsning på 3 timer, og den kan ikke umiddelbart ændres. Du skal nok også tænke lidt over, hvor længe du vil optage i en køre, da jeg sagtens kan se problemer med, at du kan ende op med en meget stor fil, som kan være svær at få afspillet grundet størrelsen. Der er en som skriver noget om det her, og der henviser han bl.a. til noget open source, som måske kan bruges. Der står også noget om et program, som kan lave et kortvarigt stop i optagelsen for at gemme en fil og derefter fortsætte og så senere gemme i en ny fil osv.
Måske er det noget af det, som du kan bruge. Han henviser også til VLC, som er et gratisprogram (som er eminent til alle mulige andre ting), men der har han åbenbart haft problemer med at finde ud af, hvad programmet kunne og ikke kunne.
Optage mere end 3 timer​​​

Kurt B. Andersen
VLC er ikke et program til optagelse, men til afspilning af video.
Lad os kigge på tallene:
En almindelig DVD kan afspille 80...90 minutter, og det fylder 4,7 GB. Og det er ikke HD, men 576i.
3 timer giver ca. 10 GB.
Det bliver hurtigt stort.

Jeg ved ikke hvad du vil optage, men enten kan du gå ned i opløsning (mindre filer), eller du kan tænke på en slags styret optagelse i stedet, f.eks. med bevægelsessensor.

Tak for svar alle sammen,havde håbet på der var en app der kunne optage mere,jeg må prøve at lede videre,jeg lader bærbaren stå i min udestue for at optage hvad der kommer i min have i løbet af natten,der kunne jeg ligeså godt bruge den da den har meget bedre kamera end dem man kan købe og så vardet gratis,og der er 3 timer ikke nok:)
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis