Utæt Velux

Har haft en tømrer til at sætte 6 ovenlys vinduer i.
Nu er han gået på ferie og regnen siler ned og der er en utæthed mellem karm og det faste vindue.
Jeg har prøvet at finde ud af hvor den er gal, alt syntes at være ok, jeg har fulgt med i processen og kan ikke se der er glemt noget. Nu har jeg smidt plastic over den nederste del af vinduet, men det kommer stadig ind.. hvilket jeg ik forstår noget af. Det er noget piz.

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg læser det som om at utætheden er mellem den hvide vinduesramme og den øvrige konstruktion. Og den røde pil er således placeret lidt forkert (for højt) på billedet ? 

Men man kan også forstå dit indlæg sådan at utætheden er mellem den hvide ramme og selve vindueselementet (så sidder den røde pil korrekt). hvis der er tilfældet kan du næppe gøre andet end at vente på din tømrer. Fejlen er ved selve vinduesproduktet og han har købt det og skal håndtere reklamation.

Hvis det er det andet tilfælde er det nok fordi der er en fejl ved den krave under vinduet der skal lede vandet ud på taget. Der løber vand i kanaler på siden af vinduet som skal ledes tilbage. Prøv at stille dig med hovedet ud af vinduet og løft lidt på tagstenene nedenunder så kan du nok se hvad der er galt. Se måske lige en YouTube video om Velux montering inden, så ved du hvordan det skal se ud. 

Ask
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis