Udendørs swimmingpool og spa- hvordan?



Hej
Jeg vil gerne bygge en pool med spa som på billedet. Planen er, at den skal støbes med noget ala lecaterm blokke. Den skal nemlig isoleres rigtig godt, da den skal være opvarmet året rundt. Gode råd søges til hele projektet. Pt. er jeg kommet frem til, at den skal støbes og vandtættes med epoxy.
De steder jeg har ringet til, har ikke nogen løsning til et gør-det-selv spa som på billedet. De har kun færdige løsninger, men jeg synes ikke de er så pæne og virker heller ikke til at være solide. Spa'et behøver ikke at have mange funktioner, men det skal selvfølgelig være en del varmere end poolen.
Projektet er til et udlejningssommerhus, så løsningerne skal være solide og driftssikre. Sammenfatning:
Forslag til teknik, herunder hvem der laver de bedste produkter?
Forslag til opbygning?
Forslag til beklædning? (de fleste foreslår liner, men jeg tænker det er meget dyrt og ikke så solidt)
PS: til overdækning skal vi have konstrueret et isoleret dæk der kan glide henover. Det bliver formentligt lavet af I-bjælker af glasfiber, som har samme styrke som jern, men 1/4 vægt og er bedre til klor og salt end jern.

1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg vil anbefale den facebook gruppe der hedder Alle os med pool i haven, der er mange gør-det-selv projekter man kan blive inspireret af. Dit projekt lyder til at være i den avancerede ende og der vil jeg anbefale Berle selv om de ligger lidt langt fra hvor du bor, det er ikke de billigste men de ved hvad de taler om og er meget hjælpsomme.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på epoxy med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også