Bedste produkter?

Hej, hvad vil I anbefale som det bedste produkter/mærker f.x

- Rulle spartel og andre spartel typer
- Maling
- pensler og maler ruller

er der så stor forskel mellem f.x Flügger eller Jem og Fix (bare for at

tak
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hejsa,
Så vidt jeg husker, har vi rabatkode her igennem på malgodt.dk.
JA JA OG JA der er kæmpe forskel på Jem og fixes billige produkter og så mærkevare produkter....  Det ses tydeligt på resultatet
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Jeg køber normalt Beck og Jørgensen eller jotun fra malgodt (som andre skriver er der en rabatkode her på siden). Har tidligere brugt yunik fra malinglagersalg, men er mere tilfreds med B&J.

Som andre skriver er der stor forskel især på malingen hvor der ofte er mindre pigment i de billigere produkter hos fx Jem og fix. Med spartel er det lidt mere blandet er fx yuniks sandspartel der er ok billig er ganske fin

 

Ask
Det kommer an på. Jeg fik et godt resultat med Jem og fix vægmaling. Ift at prisen er 6-8 gange lavere end mærkevarer, så vil jeg ikke tøve med at bruge det til værelser. Det er i hvert fald ikke kvalitet alene du betaler for med de dyre mærker.

Mht ruller så bruger jeg det jeg har. Skifter når jeg ikke gider gøre dem rent mere. Billige funker fint Det samme pensler til udvendig brug - til vinduer  ude og inde, og lister etc bruger jeg til gengæld de bedste pensler man kan få, og passer godt på dem . Ift. Pigment og kvalitet syntes jeg forskellen på maling først og fremmest er tydelig med lakmaling til træ.  

Mvh Troels
Det er også et spørgsmål om hvad man opfatter som acceptabelt. Nogle kan sagtens leve med skygger på væggene andre vil gerne have det står skarpt. Når du skriver 6-8 gange prisen må det være i forhold Flügger købt uden nogen former for rabat.
Hvis man køber fx B&J med malgodt rabatkode så koster det mpske 80% mere end fx Jem og fix. Den forskel kan jeg sagtens forsvare når man ved hvor meget nemmere det er at arbejde med og få et godt og skarpt resultat. 

Ask
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også