Reparation af plast interiør

Hej.

Jeg står og overvejer at sælge min gamle bil og i den forbindelse, så ville jeg forsøge at øge salgsprisen lidt ved at give det indvendige plastik en tur, da det desværre er en smule medtaget. Det indbefatter nogle ridser af forskellig størrelse og dybde, som jeg gerne vil ha udjævnet og få til at se nogenlunde fint ud igen. Har I nogle gode råd til fremgangsmåde og materiale, så ville det være super fedt med input. Jeg har vedlagt et billede  som gir en god fornemmelse af hvordan kabinen ser ud.

Mvh
Theis
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det bedste du kan gøre er at vaske det, og så give det noget vinyl plejemiddel, det vil også gøre ridser og skrammer mindre synlige.

Vi prøver igen, i morgen --
Alternativt kan du køre ned til et af de mange bil-pleje centre, og få ordnet kabinen. Det varierer lidt i pris, alt efter hvor beskidt din bil er indvendigt, men så ordner de alle overflader indvendigt.

je_ns skrev den 16-10-2021 23:20:08

Det bedste du kan gøre er at vaske det, og så give det noget vinyl plejemiddel, det vil også gøre ridser og skrammer mindre synlige.

Hej je_ns

Tak for tippet, kabinen blir i ny og næ vasket med lidt sæbevand, men købte noget vinyl makeup og gav det et bad i det, hvilket har hjulpet en del. Ridser og hakket består dog stadig og disse vil jeg selvfølgelig også gerne til livs, hvis muligt.. men måske er et bilplejecenter vejen frem, tænkte blot at det kunne være en hyggeopgave her i efterårsferien at fixe kabinen selv. :-)
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis