Fugtmåler

Hej igen

Jeg kunne egentlig godt tænke mig en fugtmåler, så jeg ved hvornår mine vægge er klar til spartel og maling samt diverse andre ting.

Jeg er dog på helt bar bund hvad angår udvalget. Jeg har set på denne: Fugtmåler Geofunnel

Er der nogen herinde der har erfaring med hvilke mærker der er gode eller hvad man skal være opmærksom på?

mvh Henrik
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
ingen bud?
Harald Nyborg har fugtmålere.

fase
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Der findes to typer fugtighedmålere til faste materialer, dem med små spyd på som virker ved modstandmåling og dem uden spyd som virker ved elektromagnetiske bølger. Dem uden spyd er bedst til at måle i dybden, dem med spyd måler reelt kun i overfladen. Hvis du skal måle i beton og mursten, så ville jeg vælge et meter uden spyd da jeg tror et er svært at få ordentlig elektrisk kontakt. Som med så meget andet så stiger kvaliteten med prisen, men hvis dit krav til nøjagtighed ikke er så højt og du kun har brug for at kende fugtigheden inden for +/-1% så er en billigt fugtighedsmåler fin. 
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også