Kemisk metal på køkkenbordplade

Hej
Jeg har netop støbt min egen køkkenbordplade i fiberbeton. Der er dog kommet mange, men små lufthuller i overfladen og jeg har kunne læse mig frem til at kemisk metal umiddelbart er meget godt til at lappe/reparere huller i beton.
jeg vil derfor høre om der er nogen der ved om det vil være sundhedsskadeligt at have det på sin køkkenbordsoverflade?
Eller har bedre ideer/erfaringer med at spartle lufthuller i overfladen af betonbord?
På forhånd tak!
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det er epoxy, og indeholder phenol som er hormon forstyrrende.

Hvorfor ikke gøre som alle andre der støber bordplader i beton, nemlig at spartle hullerne med en tyndere betonblanding. Så holder du dig til samme materiale.

Elektronikteknikeren
Tak for svar.

Det lyder også som en god ide. Har du så nogen anbefalinger til hvilke betonblandinger der kunne være gode at spartle med?
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på epoxy med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Samme som du har brugt til pladen, men uden fibre eller sten. Så blander du den blot til en lidt tyndere pasta, så den kan spartles ned i hullerne.


Elektronikteknikeren
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på epoxy med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også