Ideer til at lukke hul i profilloft søges🙂

Hejsa

Jeg har lavet gulvvarme i et par rum, og har derfor fjernet de gamle radiatorrør.. det har affødt et par huller i loftet, som jeg håber I har gode idéer til at få lavet det pænest muligt🙂
Jeg har ingen stumper af profilbrædderne liggende, desværre..


 Ingen håndværksmæssig uddannelse :-)

6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det bedste er at udskifte brættet. Pil bagsiden af noten af og søm det op. Farven får du nogen problemer med.
Det giver mening..
Jeg var idé i noget roset-værk, måske også var en mulighed.. Men uanset hvad, bliver det jo ikke usynligt🙂
Det sagt, er loftet ikke for kønt, I forvejen.. Men, en udskiftning var nu ikke lige på tegnebrættet🙂

 Ingen håndværksmæssig uddannelse :-)

Jeg ville udskifte et bræt langs en væg, naturligvis det mindst synlige sted. Erstatningsbrættet kan man på forskellige måde skaffe lidt patina så det ikke er for afvigende farvemæssigt i forhold til nabobrædderne,
Det demonterede bræt vil jeg så med et propbor lave propper i passende størrelse fra, og efter at have boret de gamle huller pæne, kan propperne så monteres med lim.
Slib ikke for meget da det vil gøre positionerne mere synlige.
Man kan forinden øve sig på det demonterede bræt.

Alle besparelser omregnes til fl. rødvin👍
Sæt en røgalarm over hullerne, hvis den ikke kan dække hullerne, så lav en plade i tynd krydsfiner som du monterer først.
I er sgu gode! (Ikke sarkastisk)
Jeg overvejer jeres gode idéer 


 Ingen håndværksmæssig uddannelse :-)

Og da jeg i dag stod og borede ud til spots andetsteds i huset, Med loft magen til, slog det mig, at jeg jo bogstaveligt talt stod med løsningen i hånden 🙂

 Ingen håndværksmæssig uddannelse :-)

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis