Opsætning af to lamper i et udtag Hjul 2 06-10-2021 12:32 HejJeg er ved at sætte to lamper op og ved ikke hvordan dette morderne udtag virker mht at jeg skal montere en ledning. Hvor skal ledningen sidde i dette udtag, altså blå og brun ledning? 3 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
ev elmand 30536 7480 07-10-2021 00:09 Velkommen på lds. Det kan så give lidt udfordringer når du har 2 ledninger af hver. Men hvis du snor dem godt sammen på den af isolerede del, så kan de smutte ind oh holde fast. Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)
Hjul Trådstarter 2 20-10-2021 17:43 S. Fabrin skrev den 06-10-2021 13:42:52Blå og brun fra lampen fra henholdsvis N og M1. Tusind tak for hjælpen. 😃👍