Miele køl/frys køler ikke

Siden igår er mit Miele køl/frys holdt op med at køle. Det bliver varmere og varmere. indeni. Køledelen foroven er nu +11, og frysedelen er -5, hvilket jo er alt for lidt. Jeg har checket at ventilatoren kører OK, og jeg har trukket køleskabet fri af væggen, så der kan komme luft. Der er ikke støv på køleribberne.  Maden i  skabet holder ikke længe som det er nu. Kan nogen komme med en løsning (ikke ringe til en servicemand) men noget jeg kan gøre her og nu.  På forhånd tak!
Siden igår er mit Miele køl/frys holdt op med at... Vis hele indlægget
22 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
DET ER EN MIELE KDN12823S.
Jo, de er lidt varme, og kompressoren er meget varm.
Efter at have slukket for køleskabet i 5 min og tændt igen, så bliver køleribbene fint varme som de plejer at være.
Tager du skufferne ud i fryseren er der så is på bag dem - det bør der ikke være i en no-frost model. det ser ud til super frezzee knappen er trykket ind - det får muligvis no-frost til ikke at virke og opbygge et isolerende islag -

 

Annonce
Det  mangler kølemiddel , og det kan ikke betale sig at reperer , byt til nyt .......

Mvh S.H.
Hvorfor udsætte noget til i morgen , hvis man kan få andre til at lave det idag............
Min skabsfryser har et par gange holdt op med at fryse.
Jeg tager alle varer ud, lade den stå til optøning en dags tid og den virker igen. Netop ved lowfrost skabe kan fryse delen fryse fuldstændig til og den kan ikke komme af med det uden at den er tvangs afrimet.
Ja det kan gå ud over frostvarerne hvis man ikke kan låne lidt plads i naboens fryser. 

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
John Larsen. Det har ikke så meget med den indstillede temperatur at gøre. Den kan sagtens være indstillet til +5 og så opnå en temperatur på +11 når der er noget galt.

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
@ ev elmand,
ja, og min pointe var også at der er noget galt når et skab max kan indstilles til 9 gr, og der måles 11 eller højere. Desuden at det ikke er svært at finde en manual når man kender typenummeret:-)

Alle besparelser omregnes til fl. rødvin👍
Der er yderligere 2 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis