Icopal fastlock tag

Jeg er ved at lægge et icopal fastlock tag på en carport der ender ud i et skur. Jeg har lidt for sent indset at pladerne i længden ikke kan overlappe og har meget lange plader til carporten og så kortere plader til skuret. Er der nogen der ved hvad jeg kan dække med der hvor enderne til pladerne mødes? (det er ved væggen indtil skuret). kan jeg bruge flaschbånd?

tak for hjælpen
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
AV! - hvad med at montere clipsen på opad-siden af lægten med et par mm luft - skære rundingen af clips-grebet på den plade der skal nedenfor i overlappets længde, og lappe den med flash - kunne du så ikke skubbe den under, så du får overlap? - evt sikre hullet mod tilbagefald med lægtebånd.

Alternativt skal du lave taget til skuret højere end carporten - forhøje lægterne og så lave et en regulær tagforskydning - lægten er nok sårbar - skal nok have en inddækning, og du må nok acceptere at du kan få tilbagefald af vand i blæst, men hvis overgangen er i carporten er det vel til at leve med.

Håber det giver mening

Mvh Troels
findes også til at montere under pladerne..

Vi prøver igen, i morgen --
tak begge to. jeg tror jeg prøver den første ide Troels har foreslået også lægge skumfiduser eller flash på. Mange tak for jeres ideer. Mvh Mette 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis