Stue LED-lys med bevægelsescensor

Hej, jeg er træt af at rende frem og tilbage mellem to lyskontakter. Fra 9m lang stue op til trapper i tilbygning og vice versa. Det ville være så fint at placere en lampe med bevægelsessensor i midten af menageriet. Det er for farligt at undlade belysningen af dovenskab.
Jeg kan bare ikke finde en pæn opretstående lampe, der ikke skal skrues fast. Ide og forslag ønskes.
mvh Ingeborg


Når lysten driver værket
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Der findes led pære med indbygget bevægelses censor måske det kunne være løsningen?
Eks denne her ​link​​​

Vi prøver igen, i morgen --
Har du overvejet at erstatte afbryderne med PIR sensorer og beholde den nuværende belysning?
Hvis belysningen ikke må skrues fast, må den bestå af en stikkontakt tilsluttet lampe med en pære som je_ns foreslår. 

fase
HEJ og tak for svarene. Jeres forslag er velmente, men ikke det jeg ønsker. Mener at have set - og har haft nogle billige tingester fra ALDI, som kunne sættes på et bord. De var batteridrevne. Har også set andre batteridrevne, som afhængig af lysforholdene var tændte i kort tid ved bevægelse. Vi har andre af den slags til udendørs brug .

Når lysten driver værket
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis