Varmelegeme miele WKG TDos Swhj 2 30-09-2021 12:20 Hej,Er der nogle der kan guide mig igennem at få fronten af på en Miele WKG130 så jeg kan komme ind og skifte varmelegemet 🙈Håber på at finde hjælp inden jeg ringer efter en ekspert 😅 3 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
S. Fabrin 19655 4400 30-09-2021 15:53 Når du lukker lågen op sidder der skruer, som du løsner, så kan du svinge forpladen ud. fase
Swhj Trådstarter 2 30-09-2021 16:04 Det er bare som om at styringspanelet sidder med clips ned i frontpladen, er lidt nervøs for bare at hive til
S. Fabrin 19655 4400 30-09-2021 18:08 Prøv at trække programvælgerknappen af og se om der ikke er en skrue, som holder displayet fast. fase