Hej Forum.
Ganske simpelt vil jeg høre om hvor ledes man ikke kan bruge en såkaldt afgreningsklemme til en UG-150 gruppetavle, til fase ledninger ?
Eller er disse kun beregning til jord og nul ?
Jeg kan nemlig ikke finde nogen som hedder noget med fase, og det undrede mig bare.