Udtaljerede regninger

Hvordan kan det være at man ingen detaljer får på sine regninger i netbank?

Altså hvad det præcist er man betaler for?

Eksempelvis på min oversigt står blot "kommunen X antal kr" uden at skrive hvad de KR er betaling for.

Så har jeg 2 lån.

Hvor der blot står afdragens størrelse, men ikke samtidig oplyser restgælden eller noget ?

Skal jeg virkelig kontakte hver eneste kreditor for at få oplyst restgælden?

Det bare fordi et par af dem vil jeg gerne betale helt ud NU, hvis der ikke mangler så meget, men det kan jo blive noget af en omgang af hitte ud af hvem man skylder hvad ?

Og nej jeg er ikke dybt begravet i kviklån som i luksusfælden bare rolig.

Men fx i gamle dage med mobilregning, så fik man et brev med papir hvor hver enkelt opkald og pris fremgik osv. Der er INGEN detaljer mere, så man må bare tro på det der står er rigtigt, mere eller mindre "i blinde"?
Hvordan kan det være at man ingen detaljer får på... Vis hele indlægget
13 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Naturligvis, jeg har heller ikke påstået andet end min bank blot er "mellemmand"... ?

Og ja men nu sidder kæresten og en selv ikke nødvendigvis foran sin computer hele tiden vel. Desuden var det før Skype og lign var "normalt".
Du vrøvler som sædvanligt. Du kan se på udtoget fra betalingsservice, hvem pengene går til.
Hvis du og kæresten har tid til pladre i telefon i lang tid, kan det vel ligeså godt fore gå på Skype.

fase
Du har ikke nødig at ringe, du kan garanteret logge ind hos dine kreditorer og se betalingsforløb.
Du vil så nok også opdage at du betaler et eller flere gebyrer hvert sted, og derfor med fordel kunne lægge dine lån sammen til et eller få, og så spare en del kr. i gebyrer.

Alle besparelser omregnes til fl. rødvin👍
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis