Hej,
Jeg prøver at hænge en lampe op i et anderledes udtag, som jeg ikke har set før.
Det svære ved det er, at jeg ikke synes, at jeg kan se nogle farver på ledningerne i udtaget?
Dermed en udfordring hvor blå og brun ledning til lampen skal føres hen.
Der sidder 2 ledninger i den løse, brune samlemuffe, og skaber endnu mere forvirring.
Håber, at nogen kan hjælpe.