Jeg skulle til at sætte en lampe op i hvad jeg troede var et almindeligt lampeudtag, men da jeg fjernede dækslet kunne jeg se at der ikke var nogen roset, men blot løse ledninger i samlemuffer.
Mit spørgsmål er i første omgang om jeg selv må koble lampen til ledningerne, og hvis ja hvilke ledninger skal jeg så bruge?
Jeg kan se følgende ledninger liggende dobbelt: Blå, sort og gul/grøn. Alle sluttet hver for sig i en blind samlemuffe.
Desuden ligger der nogen grå ledninger i bunden af lampeudtaget som er sluttet i hvad der ligner sorte samlemuffer.
Håber i kan hjælpe