Hej allesammen
Vi er ved at renoverer hus og i den forbindelse vil vi gerne have spots op, da vores stue/dagligstue er ret mørk. Jeg har lavet følgende tegning over det (stjernerne viser hvor vi vil have en almindelige loftlampe). Vi laver sådan man kan tænde noget lys i grupper og samlet.Stuen er vel cirka 65-70 m2. gang og entre er 2 m2 hver cirka.
Mine spørgsmål er nu:
- Er det for mange/lidt spots?
- Skal de placeres længere ude ved væggene?
- Har du andre gode råd, da vi er ret nye i det her?
Håber I kan hjælpe :-)