Skal vi fjerne Link-grupperne?

Jeg overvejer om vi skal lukke og slukke for "Linksamling"-grupperne. Det er lidt forældet og bliver tydeligvis brugt til at stille spørgsmål i stedet.

Så medmindre der kommer opråb her for at bevare dem, så fjerner jeg grupperne snart. Evt. bliver trådene flyttet til hhv. Hus, Båd og Have grupperne.


Mvh. AllanE
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
For min skyld, ingen alarm.
Du gør et kæmpe stort stykke arbejde, med at holde siden, så hvis der kan rykkes lidt rundt for at få en mere optimal side, så er det helt i orden med mig.

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Ja, tiden er vist løbet fra linksamlinger for en del år siden. Ikke noget jeg kommer til at savne.

I samme ombæring kunne man overveje at omdøbe nogle andre grupper. Hvis jeg f.eks. vil stille et spørgsmål om en vandhane, skal det så i "lav-hus", eller "fyr og opvarmning".
Måske "fyr og opvarmning" skulle være "VVS, fyr og opvarmning".
Tilsvarende skulle "Belysning" måske være "El og belysning"

Bare for at dele indlæg lidt mere ud i grupper, så alt ikke ender i "Lav-hus", som har 10 gange flere indlæg end de andre grupper.

ingen indvendinger, bruger ikke dén funktion
Tak for input.

Ja, jeg tror du har ret, jenshøj.

Jeg er faktisk i gang med at eksperimentere med forskellige nye måder at vise forum-oversigten på. Måske skal det ikke være så firkantet, at man enten vælger "Hus" eller "Belysning" eller "Fyr og opvarmning". Men mere i stil med, at man vælger den overordnede kategori "Bolig" og kan se alle indlæg på tværs af de underliggende kategorier/grupper. Derefter kan man vælge at snævre mere ind til f.eks. Belysning eller en anden kategori der passer under "Bolig".
For det er rigtigt, at "Hus" i dag jo nærmest dækker over alle de andre emner.

Mvh. AllanE
Jeg tilslutter mig jenshøjs indlæg.

fase
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis