Dewalt - XR eller ej

Hej med jer.

Har i dag Black and Decker slagboremaskine, og er træt af den bliver for hurtig varm og yder derfor intet derefter. Så vil gerne have et brand der slår igennem. Milwaukee, bosch, makita og dewalt har jeg kigget på. Dewalt går jeg med, da jeg kender flere der har det som er glade for det. Men et spørgsmål de alle undvier lidt, er om man skal gå med XR serien eller bare den almindellige dewalt serie. Får jeg (som hobby bruger af værktøj, og lidt gør det selv derhjemme) brug for deres profesionelle XR serie, eller kan jeg nøjes med at spare pengene og købe deres almindelige serie?
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
pris i forhold til kvalitet får du mest ud af Milwaukee og makita
dewalt og bosch er udmærkede mærker , men her betaler du meget mere for navnet i forhold til kvalitet
bredker skrev den 19-09-2021 15:46:08

pris i forhold til kvalitet får du mest ud af Milwaukee og makita
dewalt og bosch er udmærkede mærker , men her betaler du meget mere for navnet i forhold til kvalitet

Bestemt ikke enig. Jeg synes Dewalt laver rigtig gode produkter til yderst fornuftige priser. Det er dog ligeså meget et spørgsmål om religion. Jeg har aldrig været imponeret over Makita, men anerkender at andre har andre erfaringer. 

Mht. trådstarters spørgsmå ville jeg gå efter XR serien, det holder til at blive brugt. Som med alting er det dog en god idé at holde øje med tilbudsaviserne fra profafdelingerne ved f.eks. Stark, XL Byg og Bygma


Med venlig hilsen

Anders

Hvis du er til Dewalt, så vælg XR serien, man fortryder sjældent at købe den bedste kvalitet.

Vi prøver igen, i morgen --
Det er helt klart et religion spørgsmål 🙃
Jeg selv sværge til Makita også fordi deres batterier spænder meget bredt (støvsuger, køleboks, græsslåmaskine osv) plus min erfaring er at batterierne holder i mange år..
Men gå ud og se maskinerne i virkeligheden og føl hvad der passer dig bedst.. 

Med venlig GDS hilsen Mads

P.S. Har ingen håndværksmæssig uddannelse

Jeg er selv Makita mand og har haft det efterhånden en del år, super glad for de har valgt en strategi med at udvikle maskinerne til at blive bedre fremfor nye batteri modeller, så selv min skruemaskine fra 2009 kører stadig upåklageligt og bruger de samme batterier. Men når det er sagt så laver de andre mærker, også udmærket værktøj, men det er mere religion end noget andet. Undersøg hvad du vil få brug for af værktøj fremadrettet og hvem der kan levere det værktøj, som passer til samme batterier, ift priser så kig evt på prishammeren.dk de forhandler alle de nævnte mærker, bare vær obs på at maskinerne som standart leveres uden kuffert, hvis du ikke kan undvære det, så skal den tilkøbes.
Annonce
Hej med jer!
Tak for jeres svar, jeg kører med dewalt XR serien og køber et kombosæt der
nicklasjo99 skrev den 20-09-2021 10:03:36

Hej med jer!
Tak for jeres svar, jeg kører med dewalt XR serien og køber et kombosæt der

 Det lyder som et rigtigt godt valg, så er du godt kørende de næste mange år.


Vi prøver igen, i morgen --
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis