Siemens Opvaskemaskine Varmelegeme

Jeg har en integreret Siemens Opvaskemaskine
Model: sn65e000sk

Varmelegemet er stået af.  Og jeg kan ikke se hvordan jeg kommer ind til det/ fjerner det store plastikskjold i bunden.

Nogen med kendskab?

Hvis man ikke spørger, får man ikke svar
9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
du skal ind af højre side set forfra -vml skal skiftes fra denne side af og er en del af vaskemotoren .bunden skal ikke tages af
Det sidste billede er venstre side set forfra. Så det er den anden side Jensen mener. 

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
Ja det er venstre,, men der er ikke noget at se i højre side umiddelbart

Hvis man ikke spørger, får man ikke svar
Det ser ud til at du viser venstre side, når du står foran maskinen. Du skal ind fra den side, som er til højre, når du står foran maskinen og den står i sin normale stilling.

fase
Modtaget. Det skulle gerne være den rigtige side.
Maskinen ligge på lågen. Plastikskjoldet er bunden. Bag den hvide terminalboks kan jeg se pumpeenheden.
Forhåbentlig kan jeg løsne den hvide bokd, så jeg kan komme den vej ind.
Men det kan vel knap nok svare sig, hvis hele pumpeenheden skal skiftes, selvom det kun er varmelegeme der er stået af. 

Hvis man ikke spørger, får man ikke svar
Hvis du ikke har været inde ved varmelegeme kan du vel ikke vide om det er stået af. Der skal måles direkte på klemmerne. Det kan ellers være relæet der tænder for varmelegeme eller en ledning der er knækket i døren.
Det sidste er ikke ualmindeligt. 

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
styringen sidder i bunden af maskinen og sidder i den hvide kasse derfor er ledningen til vml helt sikkert ikke knækket i lågen .Du skal ind bagved den hvide kasse som er ret nem at afmontere .om det kan betale sig at skifte det kommer an på hvor gl maskinen er .Det koster vel sådan ca 953 kr https://www.skiftselv.dk/reservedel/siemens-sn65e000sk03/5101214/

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis