Svanehals til pap

Hej

Jeg har købt solceller og der skal ledningerne fra solcellerne føres gennem mit paptag ned i mit bryggers hvor inverteren hænger.

Jeg fik så at vide at jeg skulle bruge en svanehals og fandt også en på nettet.

https://tbki.dk/products/svanehals-til-tagpap?_pos=1&_sid=25d467073

Har bestilt den, men den ankommer ikke og når man ringer til firmaet så siger den "Dit opkald kan ikke lade sig gøre" og skriver man til mail som de har på siden, så får man straks svar at den ikke kan leveres.

Det er desværre det eneste sted jeg på nettet har kunnet finde nogen som sælger sådan en svanehals.

Nogen der har et tip til hvor jeg køber sådan en når det firma jeg har bestilt ved, virker som om de er gået konkurs, men bare har glemt at skrive det på deres hjemmeside. ?

 

4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Så vidt jeg kan se er der mange steder du kan købe en "kabelgennemføring til tagpap". Prøv selv at søge.

 Topmålet af dovenskab er at gøre det rigtigt første gang

Aah, tak for svar, ja når ting kan hedde forskelligt så bliver det lidt bøvlet :)

Jeg kan dog stadig ikke rigtigt finde nogen af de leverandører som leverer til private, dog er der en der sælger hvor den kan bestilles, men kun i forbindelse med at man køber tagpap.

Jeg må lede videre, men hvis andre har konkrete steder hvor man kan købe sådan en, så meld endelig ind.

 

Der er måske et lokalt tagfirma, der kan skaffe en hjem, eller måske tilfældigvis har en liggende.

 Topmålet af dovenskab er at gøre det rigtigt første gang

Jeg prøver at spørge, tak for hjælpen.

 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis