Billige vinduesviskere?

Jeg købte for ca. 1 måned siden nogle nye vinduesviskere til min peugeot 306 hos BilTema. Jeg har aldrig oplevet så elendige vinduesviskere, men ok, hvad får man for 20kr. pr. stk.

Jeg har ladet mig fortælle siden, at grunden til de billige er så dårlige, er, at de ikke er lavet af gummi, men er syntetiske, hvilket gør dem stive i den danske kulde.

Mit spørgsmål er: hvilke vinduesviskere skal man købe? - hvis man samtidig tænker økonomisk.
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Tjah - jeg prøvede også nogle syntetiske, netop efter devisen, at de muligvis ville klare kulden bedre.. Det fandt jeg aldrig ud af, for samlingerne var så ringe, at de nåede at ridse min rude ganske pænt, da de gik i stykker indenfor den første måned.....

Så mine hedder altid bosch twin - og køber dem altid på tilbud, så får man et sæt til under 100 kroner. Hvis du er så uheldig at have en bil med to forskellige længder blade, køber du bare et sæt med hver længde.

Mit indtryk er, at Bosch's stel (samlingerne) er mere stift end de "billige" og derfor giver en bedre føring af bladet.

Mvh.

Jan R.
Bare fordi man har haft en uheldig oplevelse med et produkt. Så synes jeg ikke man skal gå direkte ud i verden og reklamerer mod produktet og butikken. Ethvert produkt der bliver solgt i denne verden vil der forekomme fejl. Også selv om de hedder Bosch eller et andet billigere produkt.

Istedet synes jeg man skal undersøge om der er andre der har haft samme problem, og så gå direkte til butikken.
Personligt så er jeg helt vild med Biltema, de har mange gode og nyttige ting, til billige priser.
Jeg selv kører med de billigst viskere fra Biltema, og jeg kører ca. 35.000 km. Og har ikke haft problemer med dem.
Jeg syntes nu ikke der er noget galt i at man fortæller andre om de uheldige oplevelser der har været ved fejlkøb af et produkt, hvis man kan undgå at andre laver samme fejl eller kommer i samme situation og ødelægger feks en rude på en næsten ny bil eller hvad der måtte være, så er det da med at advarer folk, det er vel det mindste man kan gøre, nu har vi denne mulighed for at give gode råd her igennem, og der bliver solgt meget lort som slet ikke burde komme på hylderne i butikkerne.

Desværre er der ikke ret mange steder med kæmpe auto-tilbehør hvor ekspedienten er ærlig, det drejer sig bare om cool cash, og kommer der reklamation over varen, så bliver de aligevel ikke fjernet fra hylderne netop forde de ikke kan komme af med dem der hvor de er købt og de brænder inde med dem fordi det måske er opkøbt i østen eller hvad ved jeg.

Somme tider hænger pris og kvalitet sammen, men man kan da være heldig og få noget godt, uden det behøver at koste spidsen af en jet-jager.

Mvh.
Ginetten.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis