Makita TM3010CJ vs Bosch 350 ces

Hej,


Jeg har et stykke tid kigget efter en multicenter og er kommet frem til to forskellige: Mikita TM3010CJ and Bosch 350 ces. Men jeg er ikke sikker på hvilken jeg burde købe eller om det skulle være en tredje.
 

Fordele ved 350 ces er at den har et udsugning til støvsuger, 350W, lys og et håndtag. Men er det noget man bliver ekstra glad for når man bruger en multicutter?
 

Fordelen ved TM3010CJ er at den har 6000-20000 omdrejninger hvor 350 ces har 15000-20000.


Har i nogen anbefalinger? De koster ca det samme, eller i 350 ces får man lidt flere dele med.

1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Ud over antal svingninger, har det også betydning hvor meget skæret svinger fra side til side, det er opgivet i grader.
Makita bevæger sig sammenlagt 3,2 gr, hvor Bosch bevæger sig 2,8 gr.
En dyr maskine som Fein multimaster 700, bevæger sig 4 gr.
Kvaliteten af skærene har også utrolig stor betydning for effektiviteten, så gode skær fra Fein og Bosch de virker, de meget billigere fra jem og fix, biltema ol. arbejder ikke nær så godt.

Var det mig ville jeg købe en batterimaskine, der passer til din andet udstyr.
Jeg har en Fein 230 volt maskine, som er super god, men fik den ikke brugt ret meget.
Så købte jeg en Makita akku, den bruger jeg rigtig meget, og den er ligeså effektiv som den på 230 volt, man køre længe på et batteri.

Vi prøver igen, i morgen --
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis