Strømsvigt MB 300E

min MB 300E driller mig hvad kan der være i vejen, uden brug af strømsluger som blæser, lys og andet kan den køre, men tændes et af ovenstående ting lyser ABS lampen og lys og andet strømforbruger slukkes langsomt som hvis du bruger en lysdæmper langsomt, og til sidst sætter bilen ud. (går i stå). er der nogle der har erfaring med dette problem eller selv har været udsat for det, vil jeg meget gerne høre om det. tror selv det evt. kan være spændingsrelæ/regulator eller måske en computerfejl ladelampe for generator lyser ikke, den virker normalt.
hej og tak

DD 2/2/2004 Tak for svar på problemet, har fundet fejlen, problemet er løst, det var det ene kul i spændingsregulatoren på generatoren som var slidt ned, bare underligt at ladelampen ikke gav advarsel. kørte på GDS for at få en ny regulator, men i den orginale(Bosch) sad der en kondensator, som ikke var på den fra GDS, derfor købte jeg ikke den men tog en fra en generator fra en granada som blev isat , til jeg kunne komme ind til Mercedes og få en orginal. Og batteriet var helt nyt så det var på forhånd udelukket, som problemet, men et nyt kan også have en fejl så det var inde i beregningerne , men alt ok.Nu kører den bare derudaf igen.
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej
Måske du skulle checke: (Sidder Løse eller irret)

1. Stelkabel Batteri til Stell
2. Kabel fra batteri ned på starteren
3 Stelkabel fra Motor til stellet.

biggrin

Med venlig hilsen

Søren
Ja, og så kunne det også være bare batteriet, det skal skiftes - 5-7 år er det nok på tide, hvis det passer på vores, men overraskelske er det - men de holder ikke evigt.

Mvh. JørgenE
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis