Søg en defekt savklinge gerne ø210 og op.

Som overskriften siger :- )
- den skal IKKE bruges til savning eller monteres på en maskine. Tværtimod er det kun noget af metallet fra skiven der skal bruges til at fremstille en kniv ud af. Så ligger du inde en med en stor skive af en klinge, hvor den absolut ikke længere kan bruges på en maskine, så vil jeg gerne give et symbolsk beløb for den fremfor den bliver smidt ud. Jeg bor i København, så afhentning er hel

mvh Zlatan
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Zlatan
 ud over at jeg har en 500mm til ligge i min skrot dynge. + nogle der er mindre and det.
så kan du tage hen til en Specialbutik der går håndværker ind for at få sent ders Klinger til slipning.

Hvis ikke det kan svare jeg at få den slippet bliver det bare smidt ud der.
vi har næsten altid en gode stak klinger til at ligge i vores skrot dynge. på mit arbejde..


Med venlig hilsen
Mads Christensen

Tømrer - Låsesmed
"Det jeg ikke når i dag, skal jeg ikke lave om i morgen"
Hej Zlatan
Hvis du skal bruge den til en kniv, kunne jeg forestille mig at en savklinge uden påloddede HM platter vil være bedst, fordi der så skal være en god stålkvalitet til de skærende tænder, hvorimod man kan tillade en lidt billigere stålkvalitet, hvis man lodder platter på klingen. 

Johnny cnc
Jeg har nemlig en liggende, hvor det netop ligner, at der er er påloddet anden slags metal på selveste tænderne, så derfor er jeg ude og søge en anden klinge :- ) 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis