Mit fjernvarmefyr varmer ikke vandet op

I tre dage har vinikkenhaft varmt vand hverken invandhaner eller radiatorer jeg prøver at fylde efter, og slukker og genstarter flere gange , fyret starter lige nogle minutter men går så ud , det er ikke engang et år gammel , der regningen varme i indløbs røret eller noget hvad kan det være 

hej

jeg har et problem. min renault megane 1,6 16v

laver en underlig tøffelyd og har fået målt kompression tjekket tændrør og heller ik nogen fejl kan læses ud på den motoren står og vipper lystigt somgør at gearstangen vipper

har snakke med familiemedlem som mener det er føleen på udstødninge (som jeg ikke kan udtale navnet på ) der kan være defekt

nogen ideer

 

3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Har du ikke et billede af fjernvarmen. Din forklaring lyder som om du enten har fjernvarme eller et fyr.

fase


hej

jeg har et problem. min renault megane 1,6 16v

laver en underlig tøffelyd og har fået målt kompression tjekket tændrør og heller ik nogen fejl kan læses ud på den motoren står og vipper lystigt somgør at gearstangen vipper

har snakke med familiemedlem som mener det er føleen på udstødninge (som jeg ikke kan udtale navnet på ) der kan være defekt

nogen ideer

 

Har ringet til vagten i fjernvarme Horsens han mener det er på deres side der er luft i systemet og det skal luftes ud så afventer tilbagemelding 

hej

jeg har et problem. min renault megane 1,6 16v

laver en underlig tøffelyd og har fået målt kompression tjekket tændrør og heller ik nogen fejl kan læses ud på den motoren står og vipper lystigt somgør at gearstangen vipper

har snakke med familiemedlem som mener det er føleen på udstødninge (som jeg ikke kan udtale navnet på ) der kan være defekt

nogen ideer

 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis