Pinlig enkelt spørgsmål - tilslut vaskemaskine?

Hejsa

Jeg kan lige så godt gøre det ordentligt.. og jeg kan lige så godt erkende, at jeg ikke ved det☺

Jeg har fået lavet nyt gulv, og nu er der en studs, der går op ad gulvet, hvor det er tænkt at jeg skal tilslutte afløb fra vaskemaskine og tørretumbler.
Kan en af jer hjælpe mig med, hvordan jeg får slangerne sluttet ordentlig til denne studs?
Jeg har behov for at tilslutte to slanger.
Studsen ser nogenlunde sådan her ud:

 Ingen håndværksmæssig uddannelse :-)

13 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Du kan købe et grenrør, som sætter i muffer den.

fase
Du stikker bare slangerne løst med i grenrøret.

fase
Tak, mere simpelt bliver det jo ikke.. 

 Ingen håndværksmæssig uddannelse :-)

Hvad med en vandlås , og hvis du bare stikke afløbsslangen løst ned i røret , så vil vandtrykket når den pumper vand ud få slangen til at komme op og ud af røret , med en masse vand på gulvet ............

Mvh S.H.
Hvorfor udsætte noget til i morgen , hvis man kan få andre til at lave det idag............
Annonce
God pointe.
Vandlås er der styr på, røret går til gulvafløb, hvorunder der er vandlås.
Men jeg deler da din bekymring, jeg vil jo nødig risikere, at slangerne hopper ud..

Har du gode bud, på en løsning?

 Ingen håndværksmæssig uddannelse :-)

Strips.     aka    kabelbindere......

Mvh S.H.
Hvorfor udsætte noget til i morgen , hvis man kan få andre til at lave det idag............
Det havde jeg også påtænkt.. jeg forestillede mig bare, at der måtte være en standard for det, når det nu trods alt er relativt mange husstande, det har den slags apparater🙂 

 Ingen håndværksmæssig uddannelse :-)

Vores vaskemaskine afløbsslange har i de sidste 30år bare hængt i røret som fabrin skriver. der er aldrig kommet en dråbe vand på gulvet.

Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
kovas skrev den 05-09-2021 14:10:05

Vores vaskemaskine afløbsslange har i de sidste 30år bare hængt i røret som fabrin skriver. der er aldrig kommet en dråbe vand på gulvet.

 Det er også, det virker hos mig.


fase
Der er yderligere 3 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis