Pinlig enkelt spørgsmål - tilslut vaskemaskine?

Hejsa

Jeg kan lige så godt gøre det ordentligt.. og jeg kan lige så godt erkende, at jeg ikke ved det☺

Jeg har fået lavet nyt gulv, og nu er der en studs, der går op ad gulvet, hvor det er tænkt at jeg skal tilslutte afløb fra vaskemaskine og tørretumbler.
Kan en af jer hjælpe mig med, hvordan jeg får slangerne sluttet ordentlig til denne studs?
Jeg har behov for at tilslutte to slanger.
Studsen ser nogenlunde sådan her ud:

 Ingen håndværksmæssig uddannelse :-)

Hejsa Jeg kan lige så godt gøre det ordentligt..... Vis hele indlægget
13 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Det bliver det.. tak🙂
Hvis det virker løst, får det et par striks.
Jeg tænkte bare det var oplagt, at der fandtes dimser til det 😃

 Ingen håndværksmæssig uddannelse :-)

Følger lige denne tråd. Fik nemlig nyt badeværelse fro ca 1½ år siden, og der er et "rør" op af gulvet stort set magen til.

Før da var der ikke tilslutning til vaskemaskine.

Jeg undrer mig så over hvis det ER afløb til en vaskemaskine, hvorfor er der så ikke først strøm frem dertil ? (der er strøm på den modsatte væg, men den er nok tiltænkt ting som en barbermaskine eller eltandbørste) ved spejlet /håndvasken)..,

Har bare købt sådan en Campingvaskemaskine, der kan vaske et sæt tøj af gangen. Og manuelt hælder varmt vand på, og løber selv ud i brusekabinen.

Duer naturligvis ikke hvis man er 2 børn og 2 voksne, men til bare en person og et tøj kan det godt gå an, og så med 2, så skal man bare vaske 2 gange ;), så bruger ikke pågældende rør.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis