Cursoren forsvinder når jeg vil logge ind.

Hej til Jer.
Jeg oplever gang på gang at cursoren, Som er på log in siden, forsvinder ud i ingenting når jeg vil klikke på log in. Det er som oftest når den har været lukket sammen om natten og jeg vil starte om morgenen. Computeren kommer ikke med nogen besked eller andet som kan indikere et problem. Jeg kommer først i gang når jeg har taget ledning og batteri fra og starter forfra. Hvad kan det være?

Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej tak for Jeres svar. Jeg vil prøve det med Tab tasten. Karl Smart.Den kan ikke genstarte i den tilstand. Så vidt jeg kan se er det kun firefox som startes op ved start. Men der kan være mange faneblade som ikke er lukkede når jeg bare lukker computeren for natten Det er en laptop Lenovo x230. Eller hvor kan man se hvad som ellers starter op

Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
Hej igen.
Det med tab tasten til log in feltet bliver markeret, derefter enter virker og spare mig for at frakoble strømmen, men jeg kunne da godt li at vide hvorfor den pludselig begynder på det sjov.

Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
larsen56 skrev den 03-09-2021 13:43:05

Rengør museplader

Det er garanteret ikke det. 1 jeg har ikke nogen museplade. 2 efter login er der ik nogen problemer  med musen.


Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
Prøv at forbinde det korrekt. Måske er der noget med din musekabel.
Hej og tak for svar. Jeg ved ik hvordan man forbinder en usb mus ukorrekt. Men ja det har ind til videre hjulpet at flytte til en anden port.

Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis