3 kæber 80 mm centrerpatron

Hej jeg har købt en 3 klør centrer patron på dba,en Fuerda, uheldigvis mangler alle 3 klør, det viste jeg godt. Mit spørgsmål er så kan man købe nogle andre ,et andet mærke og håbe på at de passer,er der så meget standard at man kan være heldig at de passer. Har søgt på nettet og fandt nogle i Tyskland , men prisen løber voldsomt op når porto kommer på,så jeg lige så godt kan købe en ny.Er der nogle herinde der ligger inde med et sæt , eller ved hvor man kan købe dem i Danmark på forhånd tak Johnny

J.J.Larsen
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det er min erfaring at der overhovedet ingen standart er, så du skal måle dine klør op.
både brede og højde, målet på sporet og planeringen, samt målene på tænderne.


Vi prøver igen, i morgen --
Tak for hurtig svar,jeg havde det stærkt på fornemmelsen ,sygt at der ikke indført standard på sådan noget ,der er jo standard på så meget andet.Det er jo lidt svært at opmåle spiralen eller hvad den nu hedder eller man har måske en gevind tæller? Vh Johnny

J.J.Larsen
Du kan nemt måle stigningen på tænderne med en skydelære.
Mål på to tænder midt på kloen, og træk tand tykkelsen fra.


Vi prøver igen, i morgen --
Hej Jens, jeg købte en 80mm 3 klør centrerpatron hos vidaXL for 479kr, med patronen var både indb. Og udv klør med,det viste sig at kløerne også passede perfekt til min Fuerda patron så jeg var heldig vh johnny

J.J.Larsen
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis