Camcorder

Hej med jer
Da jeg har en masse DV-bånd som jeg godt vil have digitaliseret men ingen camcorder da den er gået i stykker. Hvilke muligheder har jeg? Kan godt se det bliver svært. Det er forøvrigt de små dv-bånd jeg har.

Håber i har nogle ideer 

MangeTak
12 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Der findes firmaer, der overfører gamle DV-lagringsmedier til f. eks. DVD.
Flere foto-forretninger gør det, og så vildt dyrt er det da ikke. Du kommer hurtigt til at bruge tilsvarende penge på indkøb af "nyt udstyr", som du ikke skal bruge mere bagefter alligevel.

 

Hmm måske du har ret, har ikke undersøgt priser men regner dog med at det godt kan blive dyrt for så mange bånd.

MangeTak
Jeg har set det til 250 kr. pr. DVD og en mængderabat hvis man køber flere på én gang. Men det løber altså op, når man har så mange bånd som du har.

Jeg ville lede efter en afspiller brugt og så købe et nyt kabel til overførsel til computeren. Så kan du jo sælge camcorderen igen bagefter.

Mvh. AllanE
Annonce
Ja, en brugt ville også være mit bud. Og så skal du sikkert også finde en gammel computer, som har firewire indgang, da det vist var det interface kameraer fra den tid brugte.
Tak skal i have allesammen. Jeg går lige lidt i tænkebox 😄

MangeTak
Jeg lavede lige en kort søgning, og fandt priser til 69 kr. pr. dv til dvd konvertering. Det var hos herlevvideoteknik.dk.
Kender i øvrigt intet til dem og ved heller ikke, om ikke det kan fåes billigere.

Kurt B. Andersen
Der er yderligere 2 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis