Indsætte billede

Hvorfor kommer det 2 billeder når man uploader? det er ikke første gang jeg oplever det. men sids nåede jeg at slette inden jeg klikkede send.

Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Oplever du det hver gang? Fra mobil eller computer?

Jeg prøver lige her:

Mvh. AllanE
Det er mærkeligt. Jeg kan se i din seneste tråd, at billederne lå dobbelt (jeg har slettet dubletterne nu). Det underlige er, at billede IKKE er uploaded to gange, men bare sat ind i indlægget en ekstra gang.

Hmmm...lad mig lige høre om det er mobil / computer og hvilken browser du brugte.

Mvh. AllanE
Det er fra computer, firefox. Jeg har endnu ikke fundet ud af hvordan man sætter ind fra mobilen.

Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.


Kan det skyldes at du bruger tasten til linieskift ?
Hvis jeg indsætter et billede og så trykker på knappen med den knækkede pil (linieskift) så kan jeg få den til at indsætte billedet igen. Men hvis jeg først har skrevet en tekst som nu, så kan jeg ikke "nare" den igen. Det virker kun hvis jeg indsætter billedet før jeg skriver   


Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Jeg havde jo skrevet de første ord inden jeg indsatte billederne. 
​Jeg bruger ikke enter/linietasten før jeg vil skrive igen Og nu gjorde den det igen. Jeg finder billedet i fast stone fotofremviser og trækker det til feltet . bruger linieskift for at komme en linie under billedet med den nye tekst.

Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
Annonce
PinkHenrik, trækker du billederne ind ligesom Kovas gør?

Sker det også hvis I trykker på "indsæt billede"-knappen:


Mvh. AllanE
Jeg bruger "indsæt billede knappen" og når jeg så vælger mit billede i mit album, så dobbeltklikker jeg på det, for at overføre det.
Hvis jeg så bruger linieskift knappen, efter jeg har indsat billedet, laver den "en kopi". 
 

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Når man klikker på indsæt billede knappen kommer der et felt hvor der står  træk billedet herind eller klik. har aldrig forstået hvad man skal klikke på.

Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
Klik inden for den stiplede linje, så kommer der en fil-vælger frem.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis