Delta variant ties ihjem af danske medier?

Jeg kom tilfældigvis til at zappe hen på norske nyheder på TV.

Der var en nyhedsudsendelse, hvor der var de her "rulletekster" i bunden, hvori der stod at der er opdaget 10 tilfælde af en ny mutation af Deltavarianten i Danmark !

Men jeg ser det ingen steder nævnt i danske medier ?

Tier man det ihjel, for at undgå fornyet "Corona-panik"?
24 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Nej. Det er omtalt i danske medier. 
Link? Har gennemsøgt dem synes jeg
Vi har jo pressefrihed her i landet, mon ikke det skyldes at der er opstået en vis corona træthed, at medierne ikke længere skriver så flittigt om det mere.

Vi prøver igen, i morgen --
Annonce
Ja det er en snart gammel historie (--TV2)  11 smittede med en ny variant AY 2  i Storbritanien , SSI kaldte det en storm i et glas vand , det er ikke noget.

Mvh S.H.
Hvorfor udsætte noget til i morgen , hvis man kan få andre til at lave det idag............
En tilfældig rulletekst på et tilfældigt TV-program i et tilfældigt land er ikke nødvendigvis valid viden - det er prototypen på begyndelsen af en konspirationsteori.

Hold hoved klar og brug de officielle institutioner der er underlagt ansvarhedsloven i.h.t. sundhedsmyndighedernes retningslinjer som rettesnor.

... og lad så sølvpapirhattene sejle deres egen sø ved at ignorer dem.   

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Enig......

Mvh S.H.
Hvorfor udsætte noget til i morgen , hvis man kan få andre til at lave det idag............
Ja jeg er enig i at men ikke skal lave storm i et glas vand. a, ogdet ska

Finder det bare påfaldende at norske medier skriver om hvad der sker i Danmark vedr Corona,o..0g det så ikke er nævnt med et eneste ord i den danske presse/medier ....

De virker mere bekymrede genrelt for  corona, end os, vi åbner skoler, og sender enkelte sogn hjem igen og det skal også sttoppe kun Corona Psitive skal hjem, ikke nære personer som fx i en skole klasse.
Der er så lige kommet en ny variant som ingen i Danmark taler om, skal vi ud i en ny krise med nedluker  bliv hjemme, du må kun gå ud hvis det er for at købe vand eller mad `?
0
Delta er i forvvejen svær, og vi går imod efteråret.

Tjelk mig ved juletid om ikke har en 3. bælge Corona, pg pandemi. som lukker hele samfund.
Der er yderligere 14 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis